This board is now closed. The Blackhole image ended in 2020. The board will remain available in Read Only Mode, so all the posts from the last 15+ years are not lost. We thank you for being part of the community for the last 15+ years. You can join the OpenBh board if you have not already done so at www.openbh.net.

تنظیم دیشگردان بصورت usals

karim1351

Vu+ Newbie
سلام دوستان
برای تنظیم یزالس رسیور با ایمیج ورژن 2.7.3 مشکل دارم گاهی وقتها دیش حرکت میکنه گاهی فقط ایکون اونو نمایش میده ولی حرکت نداره رسیور هم داوو 2 با تیونر سینگل و موتور پریمیوم 5000 لطفا راهنمایی کنید.ممنون
 
الان مشکلت اینه که ایکون رو نشون میده ولی حرکت نداره؟ ایکون تا زمانی سیگنال بیاد مشون داده میشه
 
سلام دوست عزیز مشکل شما ربطی به ایمیج نداره مشکل شما ال ن بی هستش روی موتور 5000 پریمیوم حتما ال ن بی گولد استفاده کنید الان دیش شما بعضی وقت ها جهت پیدا میکنه بعضی وقت ها نه
 
اگر دیش شما تنظیمش درست باشد مشکل دادن مختصات محل را دارید. مجددا مختصات محل را در دستگاه کنترل کنید .ولی اگر مختصات صحیح است حتما دیش وگردان تنظیم صحیح ندارد .النبی تاثیر دارد نه در تنظیم بلکه بعضی از فرکانسهای که ضعیف است چند درصد اضافه میکند وروی بعضی از اس 2ها پایداری ان بیشتر است.
 
Back
Top