This board is now closed. The Blackhole image ended in 2020. The board will remain available in Read Only Mode, so all the posts from the last 15+ years are not lost. We thank you for being part of the community for the last 15+ years. You can join the OpenBh board if you have not already done so at www.openbh.net.

مشکل در بالااومدن Solo2

pouyaaryan

Vu+ Newbie
سلام
Black Hole 3.0.1 Vu+solo2 OE3 روی تبلت مشکل داشتم روی سایت ورژن OpenBlack Hole 0.1 من روی انتقال
را دانلود کردم و از روی فلش جایگزین ایمیج قبلی کردم که متاسفانه بعد نصب رسیور در حالت استارتینگ گیر میکند و
بوت نمی شود .
میخواستم بدونم چرا این اتفاق افتاد ؟ و اینکه دیگه نمیتونم به ورژن قبلی برگردم چون دیگه فلش رو نمیخونه و بلافاصله بعد اینکه به برق وصل میشه بدون اینکه روشن بشه میره تو حالت استارتینگ و هنگ میکنه چطور میتونم دوباره رسیورو برگردونم به حالت قبل ؟
از چه برنامه ای باید استفاده کنم ؟
آیا در این حالت که رسیور به هم ریخته کابل 232 جواب میده ؟ با چه برنامه لودر و فیلی لطفا منو راهنمایی کنید .
با سپاس​
 
دوست عزیز نگران نباش در بدترین حالت رسیورت باید jtag بشه که تعمیرکارن زیادی تو تهران خدمات این رسیور ها رو انجام میدن.
میشه یه بار مطمئن شی که دستگاهت اورجینال هست و کپی یا اصطلاحا clone نیست؟
این تاپیک رو نگاه کن توضیحات رو دادن دوستان، من خودم چون سولو1 دارم نمیتونم زیاد راهنمایی کنم​

http://www.vuplus-community.net/boa...ئن-و-دستگاه-اصلی-غیر-تقلبی-داشته-باشیم.17802/
 
Back
Top