This board is now closed. The Blackhole image ended in 2020. The board will remain available in Read Only Mode, so all the posts from the last 15+ years are not lost. We thank you for being part of the community for the last 15+ years. You can join the OpenBh board if you have not already done so at www.openbh.net.

مشکل در بوت شدن و تصویر از اچ دی ام ای SOLO 4K

mo4sa

Vu+ Newbie
سلام
دوستان گرامیمن یه دستگاه سولو 4کی دارم که بعد از بوت شدن دستگاه روی نمایشگر خود دستگاه یک لحظه تصویر برفکی نمایش داده میشود ( عکس حالت برفکی در همین تاپیک آپلود شده است ) و بعد از بالا آمدن دستگاه از خروجی تصویر متاسفانه تصویری نمایش داده نمیشود ُ نرم افزار دستگاه را به روز رسانی کردم اما تغییر ایجاد نشد میخواستم بوت لودر را به روز رسانی کنم که متاسفانه موفق نشد
دوستان کسی این مورد را داشته ؟ به نظرتون با آپدیت بوت لودر مشکل حل میشه ؟
میشه در مورد آپدیت بوت لودر به بنده کمک کنید
با تشکر

20190422_131851.jpg
 
Back
Top