This board is now closed. The Blackhole image ended in 2020. The board will remain available in Read Only Mode, so all the posts from the last 15+ years are not lost. We thank you for being part of the community for the last 15+ years. You can join the OpenBh board if you have not already done so at www.openbh.net.

مشکل در تنظیم ماهواره یاهست در ماهواره مرکزی

roozbehk

Vu+ Newbie
سلام
من یه مشکل دارم
ماهواره یاهست رو روی ماهواره مرکزی تنظیم کردن. روی ال ان‌بی ۲، ۳ ماهواره گذاشتن. یاهست بدر ترکست. برای گرفتن یاهست روی رسیور استارمکس یه تنظیم انجام دادن که lnb type رو روی ۱۰۶۰۰ تنظیم‌کردن. الان روی وو سولو نمیدونن چطوری باید تنظیم‌کنن. خودمم تا جایی که عقلم رسید تنظیمارو دست زدم ولی نتونستم کاری کنم.
کسی میدونه تنظیماتش چجوریه؟
 

Attachments

  • 93318F5F-A6F3-4D9D-883E-45AB66052A5B.jpeg
    93318F5F-A6F3-4D9D-883E-45AB66052A5B.jpeg
    184 KB · Views: 5
Back
Top