This board is now closed. The Blackhole image ended in 2020. The board will remain available in Read Only Mode, so all the posts from the last 15+ years are not lost. We thank you for being part of the community for the last 15+ years. You can join the OpenBh board if you have not already done so at www.openbh.net.

مشکل در ریکورد کانال بر روی USB

pouyaaryan

Vu+ Newbie
سلام من رسیور سولو 2 دارم مشکل اصلی من در ضبط کردن کانال ها بر روی فلش است.من ایمیج 2.1.1 و .2.1.2 و 2.1.3 را نصب کردم ولی مشکل برطرف نشد . وقتی فلش را متصل میکنم هیچ پیغامی مبنی بر وصل شدن نمی دهد و زمانی که دکمه ریکورد را میزنم مینویسد هارد دیسک متصل نیست چطور میتونم این تنظیمات را روی یو اس بی ست کنم؟؟؟؟؟؟ .
سوال دوم
من هارد دیسکی هم متصل کردم اما ظاهرا خیلی حجم بالایی برای ذخیره سازی میگیرد آیا میتوان از فشرده ساز استفاده کرد آیا پلاگینی برای این کار وجود دارد ؟؟؟؟​
 
دوست عزیز اول فلش رو مونت کن بعدتنظیمات ظبط رو انجام بده تا بتونی ضبط کنی در مورد سوال دوم هم من چنین پلاگینی ندیدم و فکر نکنم باشه
برای ضبط میتونی از فایل زیر کمک بگیری
 

Attachments

Back
Top