This board is now closed. The Blackhole image ended in 2020. The board will remain available in Read Only Mode, so all the posts from the last 15+ years are not lost. We thank you for being part of the community for the last 15+ years. You can join the OpenBh board if you have not already done so at www.openbh.net.

Problem connexion (WLAN) vu+ duo

Status
Not open for further replies.

lionele messi

Vu+ Newbie
Bonsoir tout le monde, savey-vous pourquoi ma connexion "réseau sans fil" (WLAN) ne marche pas (Crash) dans les versions BlackHole (1.5.1 et 1.6b) vu+ duo ? sachant quelle fonctionait dans les versions (1.4.5 et 1.4.6). En fin je précise que je possède une clef wifi de la marque (EDIMAX) modèle (EW-7711UMn).
 
Bonsoir tout le monde, savey-vous pourquoi ma connexion "réseau sans fil" (WLAN) ne marche pas (Crash) dans les versions BlackHole (1.5.1 et 1.6b) vu+ duo ? sachant quelle fonctionait dans les versions (1.4.5 et 1.4.6). En fin je précise que je possède une clef wifi de la marque (EDIMAX) modèle (EW-7711UMn).

I've replied to your previous post here and I've moved the thread in the correct forum here.
I will close this double thread.

Bye!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top