This board is now closed. The Blackhole image ended in 2020. The board will remain available in Read Only Mode, so all the posts from the last 15+ years are not lost. We thank you for being part of the community for the last 15+ years. You can join the OpenBh board if you have not already done so at www.openbh.net.

سوالات و مشکلات عمومی

سلام و وقت بخیر من یه وو پلاس دو دارم از ابتدا دست خودم بوده... بی هیچ مشکلی متاسفانه تازگی خروجی اچ دی از کار افتاده....
خواستم از اساتید بپرسم امکان درست شدنش هست یا خیر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و اینکه اگر نشد بهتر هست بفروشمش چون با تلویزیون های جدید دیگه هیچ جوره تصویر نمیشه گرفت

سلام
مطمئنید توی تنظیمات خروجی تصویر روی اچ دی ام ای هست؟
 
سلام در آخرین نسخه اوپن بلک هول قسمت اسکین خیلی مشکل داره،حتی اسکینهایی که از سرور دانلود میشه خطا میزنه و کرش میکنه دستگاه،این به کنار دیگه نه میشه اسکین رو تعویض کرد نه میشه حذف کرد،کلا عملکرد دستگاه واسه یه اسکین مختل میشه،سعی کن این باگ رو برطرف کنید
 
سلام در آخرین نسخه اوپن بلک هول قسمت اسکین خیلی مشکل داره،حتی اسکینهایی که از سرور دانلود میشه خطا میزنه و کرش میکنه دستگاه،این به کنار دیگه نه میشه اسکین رو تعویض کرد نه میشه حذف کرد،کلا عملکرد دستگاه واسه یه اسکین مختل میشه،سعی کن این باگ رو برطرف کنید
 
Last edited:
Back
Top