Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
This board is now closed. The Blackhole image ended in 2020.
The board will remain available in Read Only Mode, so all the posts from the last 15+ years are not lost.
We thank you for being part of the community for the last 15+ years.
You can join the OpenBh board if you have not already done so at www.openbh.net.
سلام
من ویوپلاس سولو ۲ دارم میخوام تیونر دوم رو راه بندازم راهنماییم کنید لطفا
گردون دارم و تیونر اول رو هم روی حالت یوژوالز و مد سیمپل گذاشتم
من واسه ضبط کردن از روی یه فرکانس دیگه بیشتر دنبال این جواب هستم راهنماییم کنید ممنون
سلام
من ویوپلاس سولو ۲ دارم میخوام تیونر دوم رو راه بندازم راهنماییم کنید لطفا
گردون دارم و تیونر اول رو هم روی حالت یوژوالز و مد سیمپل گذاشتم
من واسه ضبط کردن از روی یه فرکانس دیگه بیشتر دنبال این جواب هستم راهنماییم کنید ممنون
سلام
دو تیونر بودن دستگاه یعنی همزمان دو دیش بهش وصل کنی یا دو دیش برقی
شنا با یه دیش نمیتونی از دو مسیر و یا دو فرکانس استفاده کنی
فقط میتونی از تعداد کانالهای یک فرکانس رکورد کنی یا ببینی
درود بر دوستان عزیز.
من یک دستگاه Vu+ Ultimo4K دارم و بعد از ریختن ایمیج Black Hole و البته اسکین Full HD Glass17، هر وقت از طریق برنامۀ E-Channelizer یا هر برنامۀ مشابه دیگهای لیست کانالها و ترنسپاندرها رو بروز میکنم، "شمارۀ کانالها" ناپدید میشه و دیگه هم به هیچ طریقی نمیاد. ممکنه راهنماییم کنین چیکار باید بکنم؟
سپاس.
درود بر دوستان عزیز.
من یک دستگاه Vu+ Ultimo4K دارم و بعد از ریختن ایمیج Black Hole و البته اسکین Full HD Glass17، هر وقت از طریق برنامۀ E-Channelizer یا هر برنامۀ مشابه دیگهای لیست کانالها و ترنسپاندرها رو بروز میکنم، "شمارۀ کانالها" ناپدید میشه و دیگه هم به هیچ طریقی نمیاد. ممکنه راهنماییم کنین چیکار باید بکنم؟
سپاس.
سلام
دو تیونر بودن دستگاه یعنی همزمان دو دیش بهش وصل کنی یا دو دیش برقی
شنا با یه دیش نمیتونی از دو مسیر و یا دو فرکانس استفاده کنی
فقط میتونی از تعداد کانالهای یک فرکانس رکورد کنی یا ببینی
درود حسین جان. ممنونم از پاسخ دوباره ت.
پرسش دیگه ای که دارم اینه که آیا ایمیج خاصی برای
Vu+ Ultimo4K
میشناسی که بتونه کانالهای مشابه هر تیونر رو بصورت مجزا سرچ کنه و نمایش بده؟ یعنی مثلاً یک کانال منوتو برای تیونر A و یک کانال منوتو برای تیونر B! و اصولاً این کار در رسیورهای دوتیونرۀ انیگما2 شدنیست یا خیر؟
با سپاس.
سلام بزرگواران
ببخشید مزاحم شدم
الان چند وقتی هست ریسور
vusolo
من به مشکل بر خورده است امیدوارم شما بتوانید من را راهنمایی کنید .
به عنوان مثال در مسیر اینتل ست 902 یا هر مسیر دیگه ای
...
کانال های من با این پیغام روبرو میشوند
SERVICE NOT FOUND !
( SID NOT FOUND IN PAT )
دلیل این پیغام برایم نا مفهوم است ؟؟؟
چون وقتی کانال را به صورت دستی سرچ می کنم دوباره فرکانس کانال با تصویر می آید و یک سری دیگر از کانال ها تصویرش به این شکل در می آید ؟؟؟
ایمیج من
OpenPLi-4.0-beta-vusolo-20170724_usb
من هم دوباره ایمیج ریختم هم دوباره ریسور را ریست کردم ولی مشکل همچنان پا برجاست
خواهش می کنم من را راهنمایی کنید
با تشکر فراوان
سلام خدمت مدیران سایت . رسیور من ویو دوو هستش . آی سی فلش رسیورم به اشتباه توسط پروگرامر فرمت شده . الآن که آی سی فلش رو دوباره سر جای خودش گذاشتم دیگه رسیور بالا نمیاد . روی چراغ قرمز مونده وبالا نمیاد . فلش رو نمیخونه تا بهش ایمیج بزنم . آیا برنامه خاصی داره تا توسط پروگرامر بهش برنامه داد ؟ لطفا کمکم کنید
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.