IPTV

Pyromon

BH Lover
IPTV_Settings_Enigma_2_Bein_Sport , Latino , Albania , Premium_Mix , Russian , USA , Sport_Channels _ 03.07.2015

#1.Post
 

Pyromon

BH Lover
German-Austria-Swiss/ Russian/ Sport_UK / UK_Channels_Sport_Channel_Copa_America_Final_04.07.2015

#1.Post
 

bingo

Vu+ User
Hallo ......

Meine frage diese IPTV kann ich das auch auf mein vu+duo installieren oder geht das nur mit den neuen reciever?
Danke....
 

Pyromon

BH Lover
Hallo bingo,

Sollte auch auf deiner Duo laufen. Wichtiger wäre da eher deine Leitung. Sollte nicht zu knapp sein.
 

bingo

Vu+ User
Hallo ...
habe noch ein Problem habe versucht ipk zu installieren "enigma2-plugin-extensions-iptvlistupdater_1.63.git9930f82968-r28_mips32el"
uber dcc "Telnet" leider bekomme ich folgende fehler Meldung

Collected errors:
* satisfy_dependencies_for: Cannot satisfy the following dependencies for enigma2-plugin-extensions-iptvlistupdater:
* udpxy *
* opkg_install_cmd: Cannot install package enigma2-plugin-extensions-iptvlistupdater.
* opkg_install_cmd: Cannot install package enigma2-plugin-extensions-iptvlistupdater.

Danke...
 

Pyromon

BH Lover
iptvplayer 70.01.01.00

- Do not install flumpegdemux when gstreamer 1.X is detected
- Add external gstplayer based on gstreamer 1.X
- Fix possible GS in the internal player when user whant to select subtitles track - Added new option "Allowed formats of thumbnails" to as default only JPEG and PNG are allowed.
- Speed up movieshd.co
- Fix Hitbox next page

#1.Post
 
Top