Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
This board is now closed. The Blackhole image ended in 2020.
The board will remain available in Read Only Mode, so all the posts from the last 15+ years are not lost.
We thank you for being part of the community for the last 15+ years.
You can join the OpenBh board if you have not already done so at www.openbh.net.
دوست عزیز این طرز جواب دادن نیست اون بنده خدا هم داشت کمک میکرد شما می تونید با استفاده از کابل ساتا و کابلی که برق رو به هارد میرسونه که دقیق اسمشو نمیدونم هارد رو به رسیور وصل کنید البته یه عکس از کابل براتون میزارم تا بهتر بفهمید.
با سلام به شما ودوست دیگری که سوال منو بدون پاسخ نگذاشتن.و همچنین با پوزش و معذرت خواهی از دوست دیگرمان درپاسخ به ایشان من عجله کردم امیدوارم با بزرگ منشی بنده را عفو فرمایند.واماسوالم یه سولو اس ای دارم که با فلش وهر ایمیجی که نصب کردم به راحتی ضبط میکنم تا حالا نه با این رسیور ونه رسیور دیگری ازهارد استفاده نکردم .یه هارد ساتای قدیمی 80گیگ دارم واحتمالا یه ظرفیت بالای نو هم خواهم خرید .سوالم اینه چطور و با استفاده از چه کابلی میتوانم آنرا از طریق eSATA .به رسیور وصل کنم آیا از این طریق دیگر نیازی به کابل جداگانه ای برای رساندن برق به آن نیست.اگر بخواهم هارد را از طریق پورت یو اس بی وصل کنم چه تفاوتی وجود دارد.ممنون وتشکر از حوصله تان
مطلبی رو که به پست بالا باید اضافه کنم اینه که اون هارد 80 گیگ اینترنال هست و قبلا در کامپیوتر ازش استفاده میکردم.آیا میتونم ازش تو این رسیور استفاده کنم یا نه حتما باید اکسترنال باشه.
با سلام خدمت دوستان من دو روزه مشکل تیونر دارم فرکانسهای رو نمیگیره ایمیج هم تغییر دادم یک تغذیه دیگه رو هم عوض کردم بازم مشکل حل نشد dvb-s2 not search vu+duo
با سلام خدمت دوستان من دو روزه مشکل تیونر دارم فرکانسهای رو نمیگیره ایمیج هم تغییر دادم یک تغذیه دیگه رو هم عوض کردم بازم مشکل حل نشد dvb-s2 not search vu+duo
سلام
شما با یک رسیور دیگخ هم تست کردید؟ ممکنه که مشکل از ال ان بی باشه
برا من این مشکل پیش اومده بود که ال ان بی فرکانس های وریتیکال رو نمیگرفت و مشکل داشت شما با یک رسیور دیگه هم حتما تست کنید.
اگه همراش کابل بود مریض نبودم بیام سوالم رو اینجا مطرح کنم بعدش وقتی کسی جواب پرسشی رو بلد نیست ونمیدونه مشکلی از کاربری حل کنه کسی مجبورش نکرده که یه جواب باری به هر جهت بگه.کسی خودش رو در مقام پاسخگویی میگذاره که بتونه مشکل دیگری رو حل کنه.نه شما
دوست عزیزم
شما ماشالله ایقد طبع بیانت تند هست که کاربرا رغبتی برای جواب دادن نشون نمیدن
بنده حسین77 هستم میتونی ایدیمو تو گوگل سرچ بزنی
اولین وارد کننده انواع رسیورهای لینکسی از دبی به ایران بودم
چون لو رفتم تعطیل شد کارم
و تا حدود چشمگیری با تمام فوت و فنهای این نمونه رسیورها اشنایی دارم
حالا یا شما ما رو درست متوجه نکردی یا من متوجه نشدم بگذریم
---------------------------------------------------
اگه بخای هارد ساتا نصب کنی تمامی این رسیورها داخل دربشونو که باز کنی کابل هارد به مادربورد رسیور وصله و بازدن کابل به هارد فعال میشه
اگه هارد شما usb
هست
با کابلی که همراهشه و یا اگه گمش کردی یکی از بازار تهیه و به درگاه جلویی یا پشتی رسیور وصل کنی و در منو هارد رو مونت کنی
و تمام
همچین کار شاقی هم نیست هارد وصل کردن
اموزش هارد داخلی یا ساتا رو تو دفترچش کامل توضیح داده
اوپن بلک هول بر پایه پی ال ای هست و کارکردن به مراتب راحتتره
حجمش کمتره
پنل انلاینش فیلتر نیست
ولی بلک هول بسیار کاملتر با حجم بالا سرعت بالا
بیشتر این ایمیجها سلیقه ای هستن و برتری محسوسی نسبت به هم ندارن
با سلام خدمت دوستان من دو روزه مشکل تیونر دارم فرکانسهای رو نمیگیره ایمیج هم تغییر دادم یک تغذیه دیگه رو هم عوض کردم بازم مشکل حل نشد dvb-s2 not search vu+duo
دوست عزیزم
به جای دست بردن به رسیور و تعمیرکارای قلابی شما میبایست ابتدا با ال ان بی دیگری چک میکیردی
ممکنه از سیمت یا از تبدیل 4 به 1 باشه
تیونر ویو دو سری اول غیر قابل تعویض و انبورد هست و اتفاقا سیلیکونی هست
و از تمام تیونرهای این مجموعه قویتر هست این یه مورد
شما از تیونر دوم این رسیور هم یه تستی بگیرین
مطمینا نظر من از ال ان بی یا دیش یا سیم هست
الان از روز اول که اومده به بازار یه ویودو سری اول و یه ویودو 2 تو خونه روشنه
من مشکلی مشاهده نکردم تا الان
سلام من دوبار اول 2 بار دکمه آبی را زدم مستقیم رفتم روی دیواس منیجر زدم صفحه باز شد که اسم هارد نوشته 2 گزینه دارد 1 مونت قرمز 2 کنسل زرد ولی از هیچ کدوم نتیجه نگرفتم لطفا راهنمایی کنید
سلام من دوبار اول 2 بار دکمه آبی را زدم مستقیم رفتم روی دیواس منیجر زدم صفحه باز شد که اسم هارد نوشته 2 گزینه دارد 1 مونت قرمز 2 کنسل زرد ولی از هیچ کدوم نتیجه نگرفتم لطفا راهنمایی کنید
سلام من اونو دارم با آخرین پلاگین بلاک هول صدا در یاه ست برای کانالهای ایرانی مثل جم مشکل دارد و این مشکل را خیلی از کاربران دیگر نیز دارند.لطفا بگویید چه راه حلی برای رفع مشکل وجود دارد؟تقریبا" دارم به این نتیجه مدرسم که باید یک رسیور بی دردسر تر بدون اسم و رسم تهیه کنم تا مشکلم حل بشه.لطفا راهنمایی کنید
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.