Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
This board is now closed. The Blackhole image ended in 2020.
The board will remain available in Read Only Mode, so all the posts from the last 15+ years are not lost.
We thank you for being part of the community for the last 15+ years.
You can join the OpenBh board if you have not already done so at www.openbh.net.
رسیور خوبیه و کیفیت تصویر خوبی هم داره. ولی با توجه به قدرت پردازش پایین ممکنه تو بعضی کارا کم بیاره. ارزونترین مدل ویوپلاسه و اصولا هرچی پول بدی همونقدر آش میخوری.
من سولو معمولی دارم تازه خریدم با اینکه حدود 5 سالیه تو بازاره و زیرو هم تازه وارد بازار شده... میخواستم سولو معمولی رو بفروشم زیرو بخرم
سولو معمولی چه چیزائی داره که زیرو نداره...
راستی چرا تو سایت دریم مولتی مدیا رسیورهایئ که بعد از سولو معمولی اومدن نیست ولی سولو که قدیم هست هنوزم تولدی میشه و فروش داره
من سولو معمولی دارم تازه خریدم با اینکه حدود 5 سالیه تو بازاره و زیرو هم تازه وارد بازار شده... میخواستم سولو معمولی رو بفروشم زیرو بخرم
سولو معمولی چه چیزائی داره که زیرو نداره...
راستی چرا تو سایت دریم مولتی مدیا رسیورهایئ که بعد از سولو معمولی اومدن نیست ولی سولو که قدیم هست هنوزم تولدی میشه و فروش داره
اگه سولو رو خریدید و باهاش مشکل خاصی ندارید من توصیه به تعویضش نمیکنم. چون باید رسیورتون رو زیر قیمت بفروشید و قطعا ضرر خواهید کرد. من زمانی توصیه به این کار میکنم که بخواهید مثلا چیزی مثل دوو۲ بخرید که تفاوت و کارکرد خیلی خیلی فاحشی با سولو و زیرو داره
در مورد سوال آخرتون باید بگم این به سیاست شرکتها برمیگرده و دلیل فنی خاصی نداره
اگه سولو رو خریدید و باهاش مشکل خاصی ندارید من توصیه به تعویضش نمیکنم. چون باید رسیورتون رو زیر قیمت بفروشید و قطعا ضرر خواهید کرد. من زمانی توصیه به این کار میکنم که بخواهید مثلا چیزی مثل دوو۲ بخرید که تفاوت و کارکرد خیلی خیلی فاحشی با سولو و زیرو داره
در مورد سوال آخرتون باید بگم این به سیاست شرکتها برمیگرده و دلیل فنی خاصی نداره
سولو معمولی محصول 2010 و زیرو هم محصول جدیده و زیرو هم تقریبا هم قیمت سولو معمولیه و بعد از یه مدت فکر کنم جایگزین سولو معمولی بشه واسه همین میخواستم تا دیر نشده عوضش کنم... بالخره زیرو تکنولوژی جدیده و سولو معمولی تکنولوژی 5 سال پیش
کسی اینجا زیرو خریده؟ کیفیت سخت افزاری و تصویرش نسبت به سولو معمولی چطوره... امکانش هست از سوول معمولی کیغیتش پائین تر باشه؟!؟!؟!
با سلام و خسته نباشید
من یک رسیور سولو 2 دارم که حدود یک ساله ازش استفاده میکنم
یه مدته هر چند وقت یکبار تصویر کانالها خودبخود میره و تصویر نمیاره
اوایل بعد از یک روز خود بخود درست میشد ولی الان دوباره این اتفاق افتاده و با گذشت چند روز دیگه درست نشده
یک بار برای امتحان سیم ال ان بی را به تیونر دوم دستگاه متصل کردم و بعد از انجام تنظیمات تصویر اومد و درست شد ولی بعد از یک ساعت اونم قطع شده و دیگه تصویر نداره
البته روی بعضی کانالها مثل کانالهای صدا و سیما تصویر قطع و وصل میشه مانند زمانی که بارازیت هست ولی سایر کانالها نه
خیلی نگرانم میترسم تیونرهای دستگاه سوخته باشن
من از دیش و موتور گردان استفاده میکنم
ببخشید از اینکه تو دو تا قسمت سوال را فرستادم چون نمیدونستم مربوط به کدوم قسمت میشه
با سلام و خسته نباشید
من یک رسیور سولو 2 دارم که حدود یک ساله ازش استفاده میکنم
یه مدته هر چند وقت یکبار تصویر کانالها خودبخود میره و تصویر نمیاره
اوایل بعد از یک روز خود بخود درست میشد ولی الان دوباره این اتفاق افتاده و با گذشت چند روز دیگه درست نشده
یک بار برای امتحان سیم ال ان بی را به تیونر دوم دستگاه متصل کردم و بعد از انجام تنظیمات تصویر اومد و درست شد ولی بعد از یک ساعت اونم قطع شده و دیگه تصویر نداره
البته روی بعضی کانالها مثل کانالهای صدا و سیما تصویر قطع و وصل میشه مانند زمانی که بارازیت هست ولی سایر کانالها نه
خیلی نگرانم میترسم تیونرهای دستگاه سوخته باشن
من از دیش و موتور گردان استفاده میکنم
ببخشید از اینکه تو دو تا قسمت سوال را فرستادم چون نمیدونستم مربوط به کدوم قسمت میشه
سلام
نگران نباش مشكلي نداره
ايراد از پارازيت هاي محلي هست كه حدود يك ماهي ميشه زياد شده
درغير اين صورت مشكل سيم داري و احتمالا كابل تو افتاب مونده خراب شده
با لاين امپلي فاير امتحان كن سيم را
سلام
نگران نباش مشكلي نداره
ايراد از پارازيت هاي محلي هست كه حدود يك ماهي ميشه زياد شده
درغير اين صورت مشكل سيم داري و احتمالا كابل تو افتاب مونده خراب شده
با لاين امپلي فاير امتحان كن سيم را
ایراد پارازیت نیست مطمین هستم
کابل هم چک کردم مشکلی نداره
الان دوباره تصویر اومد و یک ساعتی درست شد ولی دو باره یکدفعه قطع شد و دیگه نیومد
این نشون میده از سیم نیست
چون کلیه ماهواره ها و کلیه کانالها میره نشون میده پارازیت هم نمیتونه باشه
یکی از دوستان میگفت مال ایمیج است عوض کن درست میشه باید این را هم امتحان کنم شاید درست شد
به هرحال ممنون
سلام
بعد از آپدیت به بلک هول 2.1.7
در صفحه ال سی دی دیگه لوگوی
vu+ duo2
را ندارم و وقتی در ال سی دی لینوکس وارد تنظیمات میشم و گزینه ووپلاس را برای ال سی دی انتخاب میکنم باز هم تصویر بلک هول می آید . چکار کنم که تصویر اصلی ووپلاس دو دو بیاد ؟
منظورم عکس رنگی زیر ( سمت چپ ) است . البته به غیر از تبلیغ سایت لینوکس تی وی . .
با تشکر
سلام انجام می دهم ولی فایده نداره و مثل اینکه عکس بلک هول جایگزین این عکس شده . ضمنا اگر ممکنه محل ذخیره این عکس را بدهید تا در ال سی دی 4 لینوکس این آدرس رو بدهم .
با تشکر
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.