Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
This board is now closed. The Blackhole image ended in 2020.
The board will remain available in Read Only Mode, so all the posts from the last 15+ years are not lost.
We thank you for being part of the community for the last 15+ years.
You can join the OpenBh board if you have not already done so at www.openbh.net.
خير به اينترنت نياز ندارد درست ميفرمايد منظورم يك شبكه است فقط كافيست ويو پلاس پلير را روي موبايلتان نصب كنيد بعد آيپي رسيور را در برنامه تنظيم كنيد و از تماشاى كانالها لذت ببريد البته توجه داشته باشيد وقتى كانال را از داخل برنامه تعويض ميكنيد كانال رسيور هم عوض ميشود واگر تلويزيون روشن باشد هر كانالي كه شما در موبايل ميبينيد از تلويزيون هم پخش ميشود
ممنون از پاسخ گوییتون
در سولو2 و دو2 هم به همین صورت هست؟هر کانال که میبینیم همان کانالیست که در تلویزیون هست؟نمیشه کانال های هم فرکانس یا کانال های تیونر دوم رو دید؟
یدونه رسیور vu+solo دارم
وقتی فرکانس 11888 را وارد میکنم بدون مشکل شبکه ها رو پخش میکنه بعد از وارد کردن فرکانس 12284 و اسکن کلیه شبکه ها شبکه اچ دی تهران که روی فرکانس 11888 هست قطع میشه
ایمیج های مختلفی رو هم امتحان کردم رو همشون این مشکل رو دارم
میشه بفرمایید باید چیکار بکنم؟ امکان حل مشکل با پلاگین خاصی هست یا مشکل سخت افزاریه!؟
با درود مطمئن باشيد باهم فرق ميكنند اول اينكه تيونر Dou2 قابل تعويض و افزايش تا چهار تيونر ميباشد ولي تيونر Solo2 آنبرد است و قدرت گيرندگي Dou2 در شرايط كاملاً يكسان بهتر است اينها فقط بخشى از تفاوتهاى اصلى است
ممنون از پاسخ گوییتون
در سولو2 و دو2 هم به همین صورت هست؟هر کانال که میبینیم همان کانالیست که در تلویزیون هست؟نمیشه کانال های هم فرکانس یا کانال های تیونر دوم رو دید؟
بله اگر در موبايل بخواهيد ببينيد كانال عوض ميشود ولى اگر بخواهيد از رسيور +Vu ديگرى كه در يك شبكه است بدون اينكه تيونر آن را به آنتن وصل كنيد باسيستم Remote channel stream converter ميتوانيد از تيونر ديگر رسيور اصلى در صورت وصل بودن تيونر ها به آنتن استفاده كنيد
ممنون از پاسخ گوییتون
در سولو2 و دو2 هم به همین صورت هست؟هر کانال که میبینیم همان کانالیست که در تلویزیون هست؟نمیشه کانال های هم فرکانس یا کانال های تیونر دوم رو دید؟
خب اگه یه تیونر یو اس بی دی وی بی تی وصل کنیم میشه دو تیونر
در اونصورت میشه یک کانال از تیونر یو اس بی روی تی وی و یک کانال از تونر داخلی روی موبایل و شبکه داخلی استریم کرد؟
خب اگه یه تیونر یو اس بی دی وی بی تی وصل کنیم میشه دو تیونر
در اونصورت میشه یک کانال از تیونر یو اس بی روی تی وی و یک کانال از تونر داخلی روی موبایل و شبکه داخلی استریم کرد؟
با پوزش از شما با يواس بى دى وى بى تى وى كار نكردم در ضمن فكر نميكنم خيلى نيازى به اين كار باشد اكثر ال سي دى ها خودشان گيرنده ديجيتال دارند و شما ميتوانيد به راحتى برنامه مورد علاقه تان را در موبايل ببينيد
ال سی دی ما جزو اون اکثریت نیست
من مودمم 300 مگابیت بر ثانیه هست سرعتش
ایا بدون ترنسکدینگ میشه کانال اچ دی ببینم یا
حتما نیاز به ترنسکودینگ هست برا کانال اچ دی
اخه تو سولو دو با ترنسکدینگ کیفیت خیلی پایین میاد
باسلام لطفا راهنمایی بفرمایید دستگاه بنده ویو دو 2 میباشد وقتی ایمیج 3.0.1 را نصب کردم یک مشگل اساسی پیدا کرده وقتی ایمیج نصب میکنم تمام برنامه هارا نصب میکنم درست کار میکنه وقتی ملتی بوت میکنم . از پشت دستگاه خاموش روشن میکنم بوت نمیشود بالا نمیاد . در ایمیج 2.1.7 با ملتی بوت کار میکرد الان دیگه با این ایمیج هم کار نمیکنه پیش 100 بار ایمیج ها را عوض کردم درست نشد . هرکاری میکنم درست نمیشود در ایمیج های دیگر این ایراده پیدا شده . کلافم کرده . لطفا راهنمایی کنید باتشگر
باسلام لطفا راهنمایی بفرمایید دستگاه بنده ویو دو 2 میباشد وقتی ایمیج 3.0.1 را نصب کردم یک مشگل اساسی پیدا کرده وقتی ایمیج نصب میکنم تمام برنامه هارا نصب میکنم درست کار میکنه وقتی ملتی بوت میکنم . از پشت دستگاه خاموش روشن میکنم بوت نمیشود بالا نمیاد . در ایمیج 2.1.7 با ملتی بوت کار میکرد الان دیگه با این ایمیج هم کار نمیکنه پیش 100 بار ایمیج ها را عوض کردم درست نشد . هرکاری میکنم درست نمیشود در ایمیج های دیگر این ایراده پیدا شده . کلافم کرده . لطفا راهنمایی کنید باتشگر
حالا که ویو دوو2 داری و 3.0.1 رو زدی
من یه مشکلی دارم با چند بار ایمج زدن هم حل نشد میخام ببینم مال شما هم همینجوره
ویو دو 2 دارم و روی کانالهای معمولی تصویر بسیار بد و راه راه نشون میده
روی شبکه های ضعیف ایرانی اونور اب که دیگه اصلا نمیشه دید
میخام ببینم مال شما هم همینجوریه
من قبلا ورژن 2.0.6 رو داشتم که قابلیت استریم تصاویر روی موبایلهای ویندوزفون رو داشت ولی حالا که اپدیت کردم نداره و فهمیدم دلیلش وجود یک پلاگین است که حذف شده اگه ممکنه اونو برام قرار بدید تا دانلود کنم اسمش هست
coherence upnp
از من به یک اشاره از شما به سر دویدن .اساتید ، من درخواست یک پلاگین کردم جوانان خوش غیرت ایرانی یکی پس از دیگری جواب فرستادن .خدا قوت. همون یک جواب هم کافی بود چرا 10 تا !!!!!!!!!!و من الله توفیق
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.