Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
This board is now closed. The Blackhole image ended in 2020.
The board will remain available in Read Only Mode, so all the posts from the last 15+ years are not lost.
We thank you for being part of the community for the last 15+ years.
You can join the OpenBh board if you have not already done so at www.openbh.net.
از من به یک اشاره از شما به سر دویدن .اساتید ، من درخواست یک پلاگین کردم جوانان خوش غیرت ایرانی یکی پس از دیگری جواب فرستادن .خدا قوت. همون یک جواب هم کافی بود چرا 10 تا !!!!!!!!!!و من الله توفیق
سلام مان دستگاه سولو دارم ایمج بلک هول نصب کردم مراحل تمام انجام شد ولی بعد از اتمام کار وریست دستگاه دیگه بالا نیامد و روی چراغ قرمز مونده لطفا کمکم کنید ممنون
با سلام
و انتقال به رسیور تعدادی از کانالهای حذف شده درلیست انتقالی هستند وبه مرور علیرغم اینکه کانال یابی نکردم تعدادی کانال هم اضافه میشه لطفا" راهنمائی کنید
با تشکر
ro45 hdu من پس ادیت کانالها در ایمیج
سلام
از اساتید یه سوال داشتم
برای سولو
از چه امولاتوری استفاده کنیم که بدون اکانت سی سی کم و .... بشه کانال هایی دیسکاوری و نشنال جغرافی رو باز کنه
مسیر ترکیه با
او اس کم بود که رفت حالا نه برای اون مسیر هر مسیری باشه
فقط این طیف کانالها رو باز کنه
ممنون از شما
سلام به همگی . من تازه یه سولو 4کا خریدم. اولین کاری که باید انجام بدم چیه؟ لطفا راهنمایی کنید. یه مقاله آموزش فارسی نداره ؟یه ایمیج تو همین سایت دانلود کردم به اسم بلک هول که حجمش 207 مگابایته. اونو میخوام بریزم رو فلش و بزنم به رسیور. قبل از اون کاری نمیخواد انجام بدم؟
سلام به همگی . من تازه یه سولو 4کا خریدم. اولین کاری که باید انجام بدم چیه؟ لطفا راهنمایی کنید. یه مقاله آموزش فارسی نداره ؟یه ایمیج تو همین سایت دانلود کردم به اسم بلک هول که حجمش 207 مگابایته. اونو میخوام بریزم رو فلش و بزنم به رسیور. قبل از اون کاری نمیخواد انجام بدم؟
دوست عزیز فایلو بریز رو فلش بزن به درگاه
دستگاه رو از کلید پشت خاموش روشن کن بعد
از پیغام ابدیت تاچ پاورو بزن تا نرم افزار انتقال پیدا کنه کار دیگه ای لازم نیست موفق باشی
با سلام من رسیور سولو دارم با ایمیج بلک هول من یه مشکلی دارم که نتونستم حلش کنم ..مشکل من اینه که نمیتونم کانال ورزش رو بازش کنم تمام مراحل اموزش رو انجام میدم ولی باز نمیشه کلا میخام کانالهای کد شده رو باز کنم واحتیاج به اخرین ورژن سافتکم یا هر چیزی که بتونه کمکم کنه تو این مرحله برام بزارین با توضیح که چطوری ابن کار رو انجام بدم ممنون میشم دوستان ...
سلام دوستان میخوام ایمیج به رسیورن که سولو2 هست بزنم فلش رو نمیشناسه سه تا فلش هم تست کردم نشد رسیور رو ریسیت فکتوری کردم باز نشد ولی جالبه وقتی رسیت فکتوری میکنم هیچ کدوم از پلاگینها پاک نمیشه
سلام دوستان میخوام ایمیج به رسیورن که سولو2 هست بزنم فلش رو نمیشناسه سه تا فلش هم تست کردم نشد رسیور رو ریسیت فکتوری کردم باز نشد ولی جالبه وقتی رسیت فکتوری میکنم هیچ کدوم از پلاگینها پاک نمیشه
سلام
بلاخره ایمیج رو تونستم نصب کنم ولی الان که بالا اومده فلش که میرنم بهش باز نمیشناسه که ریکورد کنم حتی تو دیوایس منیجر هم اسمی از فلش نمیاد تا مونت کنم
سه تا فلش متفاوت هم زدم نمیشناسه
نه فلش دیگه ای وصل نیست فقط یه یو اس بی وایرلس به سوکت یواس بی پشت رسیور وصله
بنده مجبورم ریسیور وی یو پلاس دو خودم را که بهش برق می رسه ولی هیچیک از منوهای دستگاه
را در تی وی نشون نمیده فلش با فرمت NFI بزنم اگه دوستان لینک اونرا عنایت کنند ممنون میشم
بنده مجبورم ریسیور وی یو پلاس دو خودم را که بهش برق می رسه ولی هیچیک از منوهای دستگاه
را در تی وی نشون نمیده فلش با فرمت NFI بزنم اگه دوستان لینک اونرا عنایت کنند ممنون میشم
جناب آقای حسین
بنده یک ریسیور دو دارم ولی بالا نمیاد برق بهش می رسه ولی وقتی به تلویزیون وصلش می کنم هیچ منویی را نشون نمیده
از چند جا پرسیدم گفتن که باید بهش فلش بزنی با فرمت NFI
در این خصوص راهنمائی خواستن
جناب آقای حسین
بنده یک ریسیور دو دارم ولی بالا نمیاد برق بهش می رسه ولی وقتی به تلویزیون وصلش می کنم هیچ منویی را نشون نمیده
از چند جا پرسیدم گفتن که باید بهش فلش بزنی با فرمت NFI
در این خصوص راهنمائی خواستن
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.