Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
This board is now closed. The Blackhole image ended in 2020.
The board will remain available in Read Only Mode, so all the posts from the last 15+ years are not lost.
We thank you for being part of the community for the last 15+ years.
You can join the OpenBh board if you have not already done so at www.openbh.net.
سلام و درود
امکان ست کردن ریموت کنترل دیگه ای با سولو سری اول هست ؟
کنترل من شکست و دیگه کار نمیکنه .
دوستان هم اگر موجود دارند ، لطفا بفرمایند خبر بدهند
ممنون
دوستان برای آپدیت درایور سولو2 فایل vuplus-dvb-modules-vusolo2-3.13.5-20180220
رو دانلود کردم فقط نحوه نصبش رو نمیدونم باید مسیر خاصی کپی بشه یا مثل ایمیج رو فلش باید بزنم؟
دوستان برای آپدیت درایور سولو2 فایل vuplus-dvb-modules-vusolo2-3.13.5-20180220
رو دانلود کردم فقط نحوه نصبش رو نمیدونم باید مسیر خاصی کپی بشه یا مثل ایمیج رو فلش باید بزنم؟
سلام و درود
امکان ست کردن ریموت کنترل دیگه ای با سولو سری اول هست ؟
کنترل من شکست و دیگه کار نمیکنه .
دوستان هم اگر موجود دارند ، لطفا بفرمایند خبر بدهند
ممنون
سلام
وحید خان در حال حاضر مدل کیبوردی که حدود 600 تومن قیمتشه تو بازار موجوده دیروز از یکی فروشنده ها سوال کردم گفت بعید میدونم مدل خودش گیرتون بیاد
ی سری کنترل قابل برنامه ریزی هم توی بازار موجوده به این صورت که کنترل خودتو میگیری روبروش و دکمه به دکمه براش تعریف میکنی که چه گاری باید انجام بده
موفق باشی
سلام. دوستان دو سه تا تیونر یو اس بی دیجیتال ویوو توسط یکی از دوستان یه صورت مسافری وارد شده با توجه به اینکه این مدل تو بازار ایران گیر نمیاد اگه کسی لازم داره بگه.
سلام من ووپلاس سولو ، دارم امروز بعد از یکی دوسال اومدم ایمیج جدید بریزم ولی نشد دستگاه همینجور روی چراغ قرمز مونده ، بوت لودر هم زدم باز نشد یعنی بوت لودر هم نصب نمیشه کلا وقتی به برق میزنم فقط روی چراغ قرمز میمونه..آیا راهی برای درست شدنش هست یا نابود شد رسیور به نظرتون؟
سلام من ووپلاس سولو ، دارم امروز بعد از یکی دوسال اومدم ایمیج جدید بریزم ولی نشد دستگاه همینجور روی چراغ قرمز مونده ، بوت لودر هم زدم باز نشد یعنی بوت لودر هم نصب نمیشه کلا وقتی به برق میزنم فقط روی چراغ قرمز میمونه..آیا راهی برای درست شدنش هست یا نابود شد رسیور به نظرتون؟
سلام
ایمیج های جدید فقط از طریق مولتی بوت روی فلش یو اس بی نصب میشن دیگه قابلیت نصب مستقیم روی فلش داخلی دستگاه را ندارن
ی ایمیج قدیمی تر بریز بعد ایمیج جدید را از طریق مولتی بوت روی فلش یو اس بی نصب کن
سلام
ایمیج های جدید فقط از طریق مولتی بوت روی فلش یو اس بی نصب میشن دیگه قابلیت نصب مستقیم روی فلش داخلی دستگاه را ندارن
ی ایمیج قدیمی تر بریز بعد ایمیج جدید را از طریق مولتی بوت روی فلش یو اس بی نصب کن
سلام من ووپلاس سولو ، دارم امروز بعد از یکی دوسال اومدم ایمیج جدید بریزم ولی نشد دستگاه همینجور روی چراغ قرمز مونده ، بوت لودر هم زدم باز نشد یعنی بوت لودر هم نصب نمیشه کلا وقتی به برق میزنم فقط روی چراغ قرمز میمونه..آیا راهی برای درست شدنش هست یا نابود شد رسیور به نظرتون؟
راهنمایی اشتباه نیست خودم قبلا همین مشکل را داشتم تو فروم انگلیسی مطرح کردم کسی که رام را برای دانلود گذاشته بود گفت کلا از این به بعد برای دستگاه های مدل پایین به علت کم بودن حافظه فلش دستگاه ایمیج ها به صورت usb release هستن
البته ممکن هم هست نظر شما درست باشه و دستگاه تقلبی باشه
سلام من ووپلاس سولو ، دارم امروز بعد از یکی دوسال اومدم ایمیج جدید بریزم ولی نشد دستگاه همینجور روی چراغ قرمز مونده ، بوت لودر هم زدم باز نشد یعنی بوت لودر هم نصب نمیشه کلا وقتی به برق میزنم فقط روی چراغ قرمز میمونه..آیا راهی برای درست شدنش هست یا نابود شد رسیور به نظرتون؟
سلام من ریسیور سولو دارم هیچ کانالی رو ندارم نصاب اومد فایندر تصویری رو تو خونه زد پشت کابلی که به ریسیور وصل میشه همه جهت ها و کانالها درست بود نمی دونم مشکل چیه ورژن ریسیورم بلک هول ۱.۷.۸ هست شاید تنظیمات کانفیگوریشن مد بهم ریخته من دیش گردون دارم ممنون میشم راهنمایی بفرمایین
سلام من ریسیور سولو دارم هیچ کانالی رو ندارم نصاب اومد فایندر تصویری رو تو خونه زد پشت کابلی که به ریسیور وصل میشه همه جهت ها و کانالها درست بود نمی دونم مشکل چیه ورژن ریسیورم بلک هول ۱.۷.۸ هست شاید تنظیمات کانفیگوریشن مد بهم ریخته من دیش گردون دارم ممنون میشم راهنمایی بفرمایین
درود دوستان میشه راهنمایی کنید من اسکین برای سولو معمولی ایمج بلک هول که انلاین فیلتره از کجا بردارم
یه دونه یکی از دوستان تو سایت گذاشته که ریختم دستگاه ارور داد
درود دوستان میشه راهنمایی کنید من اسکین برای سولو معمولی ایمج بلک هول که انلاین فیلتره از کجا بردارم
یه دونه یکی از دوستان تو سایت گذاشته که ریختم دستگاه ارور داد
درود دوستان میشه راهنمایی کنید من اسکین برای سولو معمولی ایمج بلک هول که انلاین فیلتره از کجا بردارم
یه دونه یکی از دوستان تو سایت گذاشته که ریختم دستگاه ارور داد
دوست عزیز اخرین ایمیج که 3.0.9 هست از همه لحاظ ایمیج سریع و خوبیه ولی حتما باید از طریق پلاگین اوپن مولتی بوت و روی فلش یو اس بی یا هارد نصب بشه اگرنه دستگاه بالا نمیاد بقیه اسکینها هم تقریبا برای این ورژن ساخته شدن و روی ورژن های دیگه کمی کند هستن و باگ دارن
سلام بلک هول 3۰0۰9 نصب کردم دیگه پلاپین نصب نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید پلاگین ها رو میریزم تو پوشه tmp
ولی بعد که میرم نصب کنم میبینم مگه چیزی توش نیست ولی تو فولد tmp
که میبینم هستش
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.