Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
This board is now closed. The Blackhole image ended in 2020.
The board will remain available in Read Only Mode, so all the posts from the last 15+ years are not lost.
We thank you for being part of the community for the last 15+ years.
You can join the OpenBh board if you have not already done so at www.openbh.net.
دوست عزیز اولین گزینه رو یس کردم ولی هنوز هیچ تصویری نمیاد البته این رسیور را دست دوم خریدم وروزی که اولین بار روشن کردم این پانل بصورت رنگی خط سیگنال واطلاعات کامل راجع به کانال درحال پخش رو نشون میداد جالبتر اینکه وقتی روی استند بای میگذاشتم یه ساعت آنالوگ خاکستری رنگ روی پانل سمت چپ بود ویه ساعت دیچیتال روی پانل وسط دیده میشد ولی اکنون بعد از دستکاری اشتباه فقط یه ساعت دیجیتال ساده روی پانل وسط هستش
hello friends
i have black hole image 2.1.3
but i have a problem
i cant do mebbot and i cant install openpli on the black hole
my base image is blackhole and i want install openpli or vti on the black hole with meboot
but when i install meboot and put the image in Mbootupload on the DCC
when i want install second image
it does not install
plaese help me to install second image
please put full guide or full help for mebboot plugin
thanks
bye
در واقع طریقه کار با مئو بوت رو میخواستم
مشکلی هم که دارم اینه که وقتی ایمیج دوم میخواد نصب بشه خیلی طول میکشه و مجبورم رسیور رو خاموش و روشن کنم و ایمیج دوم نصب نمیشه
مشکل از کجاست؟
دوست عزیز اولین گزینه رو یس کردم ولی هنوز هیچ تصویری نمیاد البته این رسیور را دست دوم خریدم وروزی که اولین بار روشن کردم این پانل بصورت رنگی خط سیگنال واطلاعات کامل راجع به کانال درحال پخش رو نشون میداد جالبتر اینکه وقتی روی استند بای میگذاشتم یه ساعت آنالوگ خاکستری رنگ روی پانل سمت چپ بود ویه ساعت دیچیتال روی پانل وسط دیده میشد ولی اکنون بعد از دستکاری اشتباه فقط یه ساعت دیجیتال ساده روی پانل وسط هستش[/QUOTEاینو جا بزن
سلام وقت بخیر
چه خوب که تونستم اینجارو بیدا کنم !
دستگاه من از مدل اونو هست و به تازگی به ورز اخر بلک هول ابدیت کردم
مشکلی که بیش اومده اینه که بعضی کانالها مثل اکثر شبکه های داخلی بصورت مربع نمایش داده میشه و صفحه بر نمیکنه میشه بفرمایید چاره جیه ؟
و اینکه چطور میشه شبکه ایریب اچ دی یا شبکه ورزش و باز کرد چون اینارم بخش نمیکنه !
سلام وقت بخیر
چه خوب که تونستم اینجارو بیدا کنم !
دستگاه من از مدل اونو هست و به تازگی به ورز اخر بلک هول ابدیت کردم
مشکلی که بیش اومده اینه که بعضی کانالها مثل اکثر شبکه های داخلی بصورت مربع نمایش داده میشه و صفحه بر نمیکنه میشه بفرمایید چاره جیه ؟
!
سلام
دوستان vu duo دارم وبه تازگی بلک هول 2.1.4 را نصب کردم مشکلی را که هم دارم این هست که کارت شبکه usb مدل TP-Link 54Mbps Wireless USB Adapter TL-WN321G
را نمی شناسه واز سالم بودن ان اطمینان دارم
سلام
دوستان vu duo دارم وبه تازگی بلک هول 2.1.4 را نصب کردم مشکلی را که هم دارم این هست که کارت شبکه usb مدل TP-Link 54Mbps Wireless USB Adapter TL-WN321G
را نمی شناسه واز سالم بودن ان اطمینان دارم
سلام دوستان من یه ریسیور دوو2 ویه ریسیور سولو2 دارم
چون جفت دستگاه ها کنترلاشون بهم میخوره هردو دستگاه فرمان میگیره
باید یکیشو خاموش کنم ایا راهی هست که بشه هر کنترلی رو واسه خودش ست کرد
ممنون میشم کمک کنید
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.